poniedziałek, 20 czerwca 2011

Jestem....

Witam. Stało się jednak - powstał mój blog. Pierwszy w moim życiu  i pewnie jedyny - jak ja znajdę czas żeby go prowadzić. Hehe - studio - to koszyk pełen włóczek i rozgrzebanych robótek, ale niech tam, niech będzie już że studio. Na temat "dziania" powiedziano już chyba wszystko na blogach, ale może i ja wtrącę swoje pięć groszy. To będzie chyba najprostsza i najskromniejsza wersja bloga, jaka pojawiła się w historii bloggera - jestem na bakier z nowinkami techniki, komputer obsługuję w stopniu mało zaawansowanym. Wybaczcie. Za to z radością podzielę się moimi wyczynami dziewiarskimi. Nie ma tego wiele, cierpię na chroniczny brak czasu, ale każdą wolną chwilę spędzam nad robótką. Ten wpis powstał z moją Malutką na kolanach. Pozostałe będą pewnie tworzone w podobnych okolicznościach. Cieszę się, że tu jestem.

3 komentarze:

  1. Fajnie, że zaczęłaś pisać bloga, trzymam kciuki za dalszy ciąg, powodzenia!
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę. Podziwiam wszystkie dotychczasowe Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam całego bloga.Mogę teraz śmiało napisać że jest WIELKA różnica w tym co robisz aktualnie,no i oczywiście w tym jak to pokazujesz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń