wtorek, 28 czerwca 2011

Znów dziergany od góry.

Tak polubiłam ten sposób dziergania, że bardzo szybko powstał kolejny sweterek. Włóczka to lanagold fine , oczywiście zakupiona w                                                                             e-dziewiarce,   kolor kawy z mlekiem. Włóczka bardzo miła w robocie i niesamowicie wydajna - na rozmiar 38 zużyłam niecałe 2,5 motka. Poza tym jest naprawdę nie droga, nosi się też doskonale. - po prostu same zalety. Podobno można ją nawet prać w pralce - na to się nie odważyłam. Wzór swetra to Ruby zaczerpnięty z bloga effcia odręcznie - jak dla mnie to super wzorek, prosty i pasuje do różnych włóczek. Nic tylko dziergać :)

4 komentarze:

  1. Aniu dlaczego ja nic nie wiem!!!
    a sweterek śliczny....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję się, że jestem, dzięki Gosi, która mi uprzejmie doniosła :) Będę podglądać i podziwiać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem i będe podglą∂ać!!:)
    Dzielna dziewczynka jestes, dla mnie to ciągle czarna magia.
    A sweterek sliczny!
    A swoja droga na takie "malenstwo" to się szybko robi:))...a to daje nam szanse na ciągle coś nowego...na nowy zer dla ócz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten EFFCIOWY kardiganik bardzo popularny. W Twoim wykonaniu prezentuje się pięknie i ta wełenka do niego bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń